Saturday, January 22, 2011

tEnniS

sabtu 23/11/2011


hahaha,hari ni aku janji ngn mmber aku nk g main tenis kul 7.30am sekali aku terlewat sejam.aku dh malu tahap gaban dh ngn die sbb lewat dekat sejam kn,nasib baik laa die ni sorang yg cool je...aku dgn x mandi cepat2 g court.smapi court kul 8.15am dgn selamba aku ckp kat mmber aku tu "hahah sori ahh aku lambat bgn laaa".then die lak dgn cool je jwb blk "aku dh penat pukul bola kat wall tu laa".played tennis sumthing new for me actually hahahah,las aku pegang raket die tu time kat poli kot.tu pun coz xde choice lain dah,terpakse gak amek tenis tu.


main smpai kul 9.15am aku dh penat dah.aku pun just tgk je mmber aku main sampai penat.kul 10 ktorg g pekane roti canai depan kampus.-sekian pasal tenis,penat mau smbung tdo jap-

No comments:

Post a Comment