Sunday, January 30, 2011

pElaJaR.....

gambar hiasan jer...
31/1/2011


aik...dh lame x update blog aku nih...,arini dh 31hb dh...akhir bulan januari di tahun 2011...kejap je kn.kehidupan ku penuh liku2 sepanjang tempoh ini...,baru2 ini aku telah kehilangan makcik aku pada 08hb,agak terkilan sbb x dpt tgk arwah bt kali terakhir.tp kehidupan aku aku sbg sorang pelajar ttp diteruskan smpai ke hari ini..,penat jd sorang pelajar nih..,mcm2 kene wat.yang paling x bes skali kene wat asgment yg sgt byk..!!cuti mid sem nih pun kene wat asgment...


skang nih aku br je masuk tahun 2 sem 2 kat sini...aku arap aku dpt kekal smpai tahun terakhir aku..(amin).skang nih aku sedang bercuti selama semggu.saat paling ditunggu..,hahahah.
cuti nih aku nk habis kn mase duk umah jerr....(home sweet home laa kate kn).skang nih jam sudah menunjukkan pukul 12.49am,aku pun rase ngantuk dah nih,smpai sini dulu laa,nnti len waktu aku update lagi citer2 lain lak eyhh...BUBYE!!!

No comments:

Post a Comment