Friday, January 21, 2011

@ bit boUt mE......

aku seorang yang pemalu,suke berkawan tp ssh nk mulakan dulu.itu lah aku.tp mempunyai wawasan idup same mcm org lain.1st skali aku nk tgk mama aboh aku idup senang insyallah.Prinsip idup aku,sekali dah melangkah ke depan.,akan ku harungi jugak walaupun berliku-liku rintangan dan cabaran yg akan aku tempuhi nnti demi aku dan famili aku. Aku pernah gagal dulu,gagal sekali x bermakna kite the LOSER..,ingat ALLAH S.W.T sentiasa bersama-sama kite.

ni plak aku nk share sikit laa pasal idup aku selama 24 tahun kat muka bumi ALLAH S.W.T. aku mempunyai 5 adik2 yang nakal-nakal belaka,x dgr cakap,pendek kate degil laa.(adik-adikku jgn marAh yer).adik aku yang pertama name die wan nur syahirah.die ni perangai die x suke bercakap sgt laa kot..,suke lepak ngn mmber2.,die ni pandai wat cake,tp mmg sgt malas kalo adik2 abg die suh wat.skang die berjaya kot kat uitm shah alam.hope nnti leh same2 tlg famili aku.then adik aku sorang nih bermata sepet nama
                                                                wan nur aaina ayuni.die ni rockers sikit,malas masak,suke makan,paling suke citer2 korea and komik.pastu adik lelaki tunggal aku nih name die wan muhamad hizami.die ni lak suke ngadap pc main game je.tp dlm ramai2 die ni laaah paling keras kepala kot.las adik aku nih.,adik aku yg aku suke marah die sbb die slalo dpt no teruk dlm clas wan nur anis nabilah.tp paling bes die berjaya gak upsr die ngn cemerlang.aku bangga ngn die.anis ni die suke ngn budak-budak.aku sayang adik-adik aku.

No comments:

Post a Comment