Saturday, February 19, 2011

mOviE mUvEE & MoViE

20/2/2011




ASALAMUALAIKUM kwn2 aku...,pekabo blake??hahah..,lame gok ahh x update blog nih..,sibuk ekpun 2 3 ari nih(padahal saje wat sibuk jer hahah).anyway arini nk share laa ngn korang kn, jumaat aritu aktiviti aku pack gilerrr...hahaha pagi aku g clas MATH,then g makan ikan KELI paberet kuu..pahtu ape lagi sebagai umat islam jumaat pagi SOLAT JUMAAT laaa kn...alhamdulillah...


pastu ptg kul 2.30pm lebih2 kurang laa kn..,aku ngn mmber aku gerak ke BATU PAHAT.ktorg nk g tgk muvee latest skali laa kn MALAYSIA...ce teka ce teka citer ape??hahahha....ktorg tgk citer THE MECHANIC.citer nih bes ahhh...,mcm2 aksi ad. citer nih kisah pasal seorang pembunuh upahan. lebih lanjut korang g ahh tgk citer nih eyhh...
same x same x??haha

tembak!!!


citer nih ending die pun menarik ahh...muvee abeh kul 5.30pm kowttt......,pahtu ktorg g laa toilet kang sebb lame dah tahan kat dlm hall td kn..

pastu mmber aku nih nk g usha DLSR kat seng heng...,mule2 tu nk tgk2 jer dulu..,las2 die amek D1000...perghhh jeles lakkk aku tgk knnn...

bergaye jer lebih!!


dah puas ngn DLSR tu pe g..,perut aku nih dr td dh duk bising2 lapooo.ktorg pun g ahh kedai2 kat area bp tuh cr makan yg enak-enak tuk di makan kn...

nih laa roti naan

ni lak ayam tandori kot..!!
jam menunjukkan kul 10pm aku ngn mmber2 aku nih pun blk laaa ke tempat bertapa setelah seharian aktiviti hari jumaat kn...
ape lagi eyhh nk story kat korang??emmm dah laa dulu kot..,penat dh nih...,nnti esok ke luse ke aku story lagi eyhh...nanite!!!!

No comments:

Post a Comment