Wednesday, February 23, 2011

MeChaNiCs Of MaTeRiaLs....!!!@$%*&!$%

24/2/2011

hyee kawan-kawan....,name sy HAFIZ...,kawan2 sy panggil sy apih,apis,apiz and adib...adib tu xtahu ahh pe sbb dorang panggil aku mcm gitu...kompiuss dennn..korang pun mesti kompiuss mcm denn jugakk kn kn kn..

mlm nih aku mengalami sedikit gangguan emosi dan mantel...,mlm td aku ad test MECHANICS OF MATERIALS..bunyi mcm hebat je kn,hampeh sebenar nyer hampeh...zero% test mlm td..,soalan lain ajar lain yg dibuat test...korang rase mcm mane??ape nk ckp kalo mcm nih korang rase??bengong ke?bangang ke?ape??

ni laa buku TERHEBAT tu!!
aku kat dlm dewan time jawab test tu dh blurrr gile nk pk method pe nk gune soalan yg lecturer yg bajet bagus sgt tu wat soalan kn..aku xpaham nape die nk wat soalan mcm tu..,nk suh student skor tp harraammm....
ni laa soalan TEST 
gambar hiasan


xpe laaa kn,usaha dh,test pun jawab dah tinggal skang ni aku tawakal dan doa jer banyak2..hope markah test mlm nih okey laa harap nyer.AMIN.

pastu td pas abeh test plak kat kolej ktorg kn ad org nk terjun bangunan,die hysteria dgr2 citer.aku pun x sure laa sbb ape,malas nk amek tahu sgt sbb dak tu india,problem ngn awek kot..hahah


cobaan terjun!!

okey laaa kawan2,im feel very sleepy rite now..,nk kodorrr tdo semlm yg x cukup tdo kn..SEE YEAAA

No comments:

Post a Comment