Monday, March 7, 2011

Jealous, eNvY @ DengKI ke CeMbuRu......

08/03/2011


JeLoUs iTu MuSuH bLogGeR...

Which one??


ASSALAMUALAIKUM my frends...!!!how r u today??feel great?ok?moody?excited?happy or feel bored or empty??today im feel messy.actually not today.,dh dua tiga hari rase mcm serabut jer..xtahu ahh sbb ape kn..,maybe byk sgt kot projek nk kene siap kn bulan nih..,xpe laa lumrah laahh tu kn..


occayy laa,pe planning korang arini??xkn nk berblogging jer or nk stalker org jer kot kn...(hahahahah)
pagi td dgr radio pasal dengki..,so mcm nk share ahh sikit pasal dengki nih kn..,haha


DENGKI??ape korang paham pasal mende nih??korang pk laa ekkk..,korang ad x dengki kn sape2??dengki ngn gf/bf ker?ngn kawan2 ker?ngn adik2 ker?or ngn sesame blogger??hahahah


arini nk citer pasal dengki sesama blogger laa...,tp aku rase x seme blogger ad sifat mcm nih kn..,sesetengh jer laa


well..,aku dah lame perhatikan menggunakan windows pat segi aku nih...,yang trend "DENGKI" semakin menebal di kalangan bloggers!!haaaihhhhh...,tp knp nk dengki2 kn??korang tahu x??.dengki tu satu perkara yg teruk dan mendukacitakan.tak bes laa ad perasaan mcm tu korang...hihihhi

HAKHAK!!!




HHMMM...,tp kebykn nyer laa,dengki sbb jumlah FOLLOWERS ramai,sbb NUFFNANG, Gathering, dan terbaru ni VLOG!!hahah aku actually suke stalker blog org gak...,jadi bila aku skodeng, aku jumper mcm2 jenis entri yg berbalas-balas tembakan.MAcam dah main perang2 lak kn??hahaha


berdasarkan pemerhatian aku aahh,satu je sbb yg musaba die.Jealous tak tentu pasal!!HAKHAK..kn korang kn??emmm aku pun ad gak perasan dengki nih...,HAHA tap aku takde laa nk wat benda yg boleh menjatuhkan nama baik sendri..So as a Blogger kn yg love PEACE di dalm dunia blog nih.,aku nasihatkan laa xyah laa nk dengki2 nih..xde faedah korang dpt pun laa.baik jd mcm aku nih..,low profile je kn...tingkatkan mutu penaipan kite.








dah laa merapu rapan ldahh aku nih haaaa..,hahaha tu jer laa kot aku nk share pasal DENGKI  nih....kalo rase x betul sila lahh komen eyhh korang2 seme..hihi CAUCINCAUUUU





No comments:

Post a Comment