Wednesday, March 2, 2011

GiGi ku pUtiH suCi...LaLaLa

2/3/2011

hahaha....,giler ahh putih bersih GiGi aku....bes ase...GiGi korang putih mcm sayerr x??hahaha...,kwn2 sy seme jeles ngn GiGi sayer nih...


nk citer nih kat korang seme...,hihih br jer td i pg PKU..korang tahu x ape tu PKU??hahah PUSAT KESIHATAN UNIVERSITI...nk pg jupe dentist kn...aku jupe dentist sbb nk g scaling my teeth nih...once a month kene pg scaling GiGi nih...bia nmpak sikit seri GiGi kn kn...pahTu dentist tu stat cuci my teeth nih...,gilerr mmg sengal ku rase...arrghhh....byk sisa2 kuman diceLaH-ceLah GiGi ku nih...,seme abeh diSCALINg ngn dentist tu...

alaMaK!!!


aku & bEs Fren ku!!


beRus GiGi i u ollss..!!

maNer GIGi koranG??hahah




lagi 2 hari aku kene g lagi sbb giGi aku has a hole.wahahaha..,kene tampal lagi...dah bertampal lak GiGi aku nih...xpe laa baik tampal,nnti sakit aku gak yg ssh kn...korang leh wat ape...,tgk jer laaa kn...tul x??
GiGi korang cmne lak??hihih comel ke x??putih ke x??hahaha...


ingat g x time kat sekolah rendah dulu kn..,time2 mggu nurse dtg then suh bwk berus GiGi pastu berus GiGi beramai2 kn...hahahah ingat blk citer2 tu...,lucu lak aku rase..tp bes ahh berus GiGi beramai kn kn...jom kite wat nk berus GiGi beramai-ramai??lalalala.....


ape g aku nk citer eyhh??emm next time lak ahh aku share story kat korang eyhh..,hihihhi aku nk g wat asgment lak ahh...assigmnet timbun-timbun dah menunggu aku nih...,hhaha sape volentier nk tlg i??
occay laa korang...,CAU SIN CEEE....!!!tatata



No comments:

Post a Comment